Sí a la nostra llengua

dimarts, 25 de gener del 2011

Feixisme al País Valencià

Pareix mentida! No fa ni un any, quan un grup d'estudiants escridassaren Rosa Díez a la Universitat Autònoma de Barcelona, tots els telediaris se'n feren ressó i condemnaren l'intent de boicot. Ara, un grup de feixistes -que no estudiants- intenten agredir -que no boicotejar- Joan Laporta i no passa res. És més: pareix que la culpa la tinga Laporta per venir al País Valencià, segons diuen, a "provocar".

Alguns dels assistents i potser el mateix Laporta, patiren els efectes del gas lacrimogen que els llançaren. Si això no és agressió...



Lluny de desanimar-me, veure aquest vídeo i llegir algunes cròniques (ací i ací) em carrega les piles per seguir lluitant per la meva terra. El món està ple d'impresentables, però no seran ells qui decideisquen el rumb que ha de prendre el meu País.

Des d'ací tot el meu suport a Solidaritat Catalana per a la Independència (SI) i a l'organitzador de l'acte a l'Hotel Astòria: el PSAN. N'estem farts de les agressions feixistes i de la passivitat de l'Estat quan som nosaltres els agredits.

D'ací uns dies tinc una reunió amb els companys d'Esquerra de l'Alcoià i el Comtat. Ens saludarem, parlarem, també, d'aquest incident i continuarem treballant pel País Valencià i per l'alliberament nacional dels Països Catalans.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada