Sí a la nostra llengua

dimarts, 21 de juny del 2011

Estiu

Avui he sabut per Google que ja és estiu. Tinc moltes ganes de poder gaudir de l'estiu com toca: sense massa preocupacions ni feina urgent. Tinc ganes d'escriure eixa llista d'objectius per a l'estiu que mai he cumplit. Eixa llista que, per dins meu, m'avisa tots els anys de que ja tinc "vacances". Fer exercici, anar a la serra més sovint, aprofitar per a realitzar totes les tasques pendents durant l'any...

Tinc ganes d'escoltar la meua cançó de l'estiu des de l'estiu. Espere que per a principis de juliol...

2 comentaris:

  1. Espere que no siga aquesta de Jenifer la cançó de l'estiu.:)

    ResponElimina
  2. Hehehe, doncs jo quan més l'escolte més m'agrada. Serà que em fan falta les vacances urgentment (o un psicòleg :P)

    ResponElimina