Sí a la nostra llengua

dissabte, 4 de desembre del 2010

Presentació

Aquest blog el vaig obrir fa temps, en l'estiu de 2009. Ben prompte, però, em vaig cansar d'escriure i el tenia ací abandonat i oblidat. Ara el reprenc esborrant tot el que hi tenia escrit des de llavors. Espere que em duren les ganes d'anar actualitzant-lo i no acabe donant-lo de baixa, com tants altres, en passar Nadal.

Començaré escrivint, en aquest primer apunt, de la secció comarcal d'ERPV, de la què forme part.

Com bé sabeu, Esquerra Republicana del País Valencià és un partit jove (refundat l'any 2000); i açò té avantatges i inconvenients. A les comarques de l'Alcoià i El Comtat, per exemple, tenim un llarg camí per davant perquè tot just acabem de començar. Aquest "inconvenient", però, no em preocupa gaire. Sempre recorde el famós vers de Miquel Martí i Pol, i l'aplique en clau comarcal: "tot està per fer i tot és possible". A més, els avantatges  que hi trobe en són  molts: som un partit jove i amb moltes ganes de canviar el món des de la base, des dels ajuntaments. Organitzar-se, militar i treballar des dels nostres pobles és de cabdal importància. Som el partit majoritari partidari dels Països Catalans, la nostra nació, i fem política d'esquerres. Els militants d'ERPV no ens amaguem d'allò que som: valencians dels Països Catalans.

Tenim seccions locals a Camp de Mirra, Onil i Alcoi, i militants i simpatitzants a Castalla, Cocentaina, Muro, Ibi... La secció local d'Alcoi d'Esquerra Republicana del País Valencià va donar un pas important l'any 2007. Justament l'any que es commemoraven els tres-cents anys de la desfeta d'Almansa, Josep Rafel Cortés es presentà a les eleccions municipals. Des de llavors, no hem parat de treballar per consolidar Esquerra a les nostres comarques. Els propers mesos seran importants a l'hora d'establir un full de ruta per a aquestes comarques.

Josep R. Cortés, President d'ERPV a l'Alcoià
Aquell mateix any de 2007 em vaig afiliar a Esquerra, i des del 2008 estic en la comarcal del partit com a Secretari d'Imatge i Comunicació. El grup de treball és força bo, format per alcoians i de fora d'Alcoi també: un castellut, un camput i jo, un socarrat.
En aquest blog trobareu un bànner d'Esquerra-l'Alcoià. La pàgina web d'Esquerra a la comarca. Si us ve de gust, podeu pegar-li una ullada...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada